En blogg om ei byjentes liv på bygda. Kanskje kan mitt syn på livet bidra til å gi andre en god dag. Denne bloggen kommer til å inneholde by vs. bygd, kulturkræsj, bygderariteter og ikke minst innblikk i livet mitt som 3 barnsmor. Dette er forøvrig utsikten fra huset mitt. Vakkert!


fredag 22. oktober 2010

Ett år siden sist gitt...

Nå blei aldri mitt aller første blogginnlegg publisert. Men nå tenker jeg å gjøre alvor av min blogg. Både fordi profiloppdateringsfeltet på facebook stadig ble for lite, men også fordi jeg har blitt litt oppfordra til å blogge livet mitt, for at byfisene skal kunne følge meg:) Så nå må jeg komme meg litt inn i dette bloggreiene. Det tar tid gitt!!!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge bloggen din Stine!
    Du er jo så flink til å skrive på facebook, så dette blir nok bra:)

    SvarSlett
  2. Ja til blogg! Keep it coming!

    SvarSlett
  3. Velkommen til bloggverdenen:) Jeg har vært her en stund, og det er alltid hyggelig med kjentfolk som blogger:)

    SvarSlett